21 Şubat 2012 Salı

Vız vız Aşıklar...



Kızım,benim nazik yapılı,hassas kızım... Kızım Melek bu sene birinci sınıf öğrencisi,maaşallah biraz yoğun çalışmalarla okumayı ve yazmayı öğrendi.Lakin Öğretmenimizinde dediği gibi onlar hala çocuk :) oyun ve oyuncaklar karşısında ,tabiki tahta karşısındakinden daha mutlu oluyorlar.Hem sınıf annesi olarak hemde kızımın okula daha hevesli olması için tüm sınıfın dolap anahtarlıklarını ben yapayım dedim. Önce kızımla bir nabız ölçtüm ki hemen diğer çocuklarda ''Mine Anne bizede yaparmısın'' :) demeye başladı bile işte ilk çiftimiz vız vız aşıklar devamı elimde ...

4 yorum:

  1. benim oğlumda birinci sınıfa başladı.bizde çok yoğun ve zorlu bi süreçten geçtik okuma yazma öğrenirken.Allah hepimizin yardımcı olsun sevgili adaşım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,evet baya zor bir dönem oyun çağından birden okul çocuğu oluyorlar.Ama ben bile anlamadan bakmışsın okuyorlar gurur verici buda.ilk karnesini elinde görmek herşeye değermiş :)

      Sil
  2. Merhaba, Kızıznızı Allah bağışlasın, okulunda başarılar versin. Benim kızım da 4. sınıfta. Arılar çok güzel elinize sağlık.
    Bloğunuzu çok beğendim. Zevkle izleyiciniz oldum. Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) oysa daha acemiyim ,umarım birşeyleri geçte olsa öğrenir dahada renklendiririm burayı.nacizane yaptıklarımı paylaşmak adına açtım bloğumu.Beni çok onure ettiniz sağolun.Sizinde evladınızı Allah bağışlasın yeniliklerle görüşmek dileğimle.

      Sil