24 Şubat 2012 Cuma

♥ wood art by cigdem ♥ Den güzel bir çekiliş...

♥ wood art by cigdem ♥: Çekilis vaaaar!: Çekiliş yapan blogger arkadaşlarıma özendim, benim de bir çekilişim olsun istedim :) Henüz kutlayacak kadar izleyicim olmasa da heves ettim...
Çekilis vaaaar!
 Çekiliş yapan blogger arkadaşlarıma özendim, benim de bir çekilişim olsun istedim :)
Henüz kutlayacak kadar izleyicim olmasa da heves ettim! :)  Neyi kutlayabilirim diye düşündüm düşündüm... Zaten yeni başladım, ben de blogumun açılışını kutlayayım dedim :)

Takipçilerimden birine tini mini tepsilerimden birini hediye etmek istiyorum... Hem de 7 farklı dekupaj seçeneği sunuyorum :)




Bu tepsiler tek kişilik olduğu için bana hep yalnızlığın keyfini hatırlatıyor. Hani bazı anlar vardır ya tek başınasınızdır ve keyif çayı ya da kahvesi içmek ister canınız... Örneğin; sabah kalkıp evdeki herkesi işe okula gönderdikten sonra,  huzurlu yalnızlığınıza demli bir çayın ya da sıcak bir kahvenin eşlik etmesi... 

Katılım şartları:
1- Sağ taraftaki takip edenler kısmından blogumu takip etmeniz.
2- Çekilişimi blogunuzda bir fotoğrafla birlikte duyurmanız.
3- Bu yazının altına yorum olarak paylaştığınıza ait linki ve mail adresinizi yazmanız.
4- Aşağıdaki 7 dekupaj seçeneğinden birini seçmeniz. :)
5-  Bu zorunlu değil ama en sevdiğiniz içecek hangisi?  Bu tepside bir türk kahvesinin hatırı mı paylaşılacak yoksa bir bardak bitki çayının kokusu mu sinecek yorumlarınızı bekliyorum...

Son katılım tarihi: 8 Mart 2012
http://bitahtasieksik.blogspot.com/2012/02/cekilis-vaaaar.html
Herkese sevgiler ve bol şanslar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder