9 Nisan 2012 Pazartesi

Kırmızı, Beyaz 23 Nisan

23 Nisan' a yaklaşırken bizim evde bir telaş, bir telaş. E tabi küçük prensesimiz ilk defa öğrenci olarak kutlayacak Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını. Şiirler,şarkılar, dans kareografileri, bir telaş bir heves hep beraber hazırlanıyoruz. Şiirleri Melek' ten önce biz ezberledik :) Sınıf annesi olunca ; herşeyin içinde olunuyormuş biraz, bir yandan kızım derken , diğer yandan kostüm, dekor, tören hazırlıklarının içinde buldum kendimi. Öğretmenimizle bir çok etkinlik videosu izledik, inceledik. Mağaza mağaza gezdik, kostümler için.
 Veee en sonunda tören kıyafetleri hazırlayan bir yerden bu güzel kırmızı beyaz takım da karar kıldık. Ben kendi adıma çok sevdim. Kırmızı aşkı zaten kalıtımsal bizde kızımda bayıldı :) E bende boş dururmuyum hemen kolları sıvadım , kızlarımız için aksesuar olarak taçlar süsledim. Bakalım yarın görücüye çıkacak ;)





Şimdi  asıl mesele 23 Nisanı beklemekte, birinci sınıf ta bi başka oluyor. O küçücük şirin çocukların heyecan içinde törene hazırlanmaları , dans edip, şiir okurken anne ve babalarını gururlandırmaları...
Şimdiden içimi heyecan sardı, inşallah herşey çok güzel olacak...
Bu arada kırmızı- beyaz puantiye görünce adını anamadan edemiycem Smilena , tam senlik kostümümüz.:)

4 yorum:

  1. Kıyafetler gerçekten çok güzel olmuş.Taç lardan da kırmızı bence daha iyi. Artık ilk gösteri videonuzu bizimlede paylaşrsınız.Gerçekten herşeyin ilki çok heyecan verici oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) şimdiye kadar aldığım yorumlarda hep kırmızı bayraklı tac önde gidiyor ,ama bakalım dans ve sınıf öğretmenlerimiz ne diyecek.inşallah videosunu paylaşmakta nasip olur cnm.Bakalım:)

      Sil
  2. evet tam benlikmiş.bayıldım eteğe ve diğer herşeye.acaba bende kendime böyle etek mi diksem.çok hoş olmuş kıyafet ama 23 nisan nasıl beklenir bilmiyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kostümümüz değişti ama desenimiz yine puantiye kırmızı beyazdan vazgeçemedik :)Vallahi okadar çok iş varki yapılacak şuan keşke bir hafta daha olsaydı diyorum.

      Sil