26 Nisan 2012 Perşembe

Hediyelerim Gelmiş...Hoşgelmiş :)

 Aceleden bir yayın daha :) Canım arkadaşım Pınar'ın (Neşeli Oyuncaklar) armağanları elime bugün ulaştı.Anlatamam mutluluğumu. Hani abartıyorum sanıyorsunuz belki ama değil, sevinçten gözlerim doldu. Heleki o jestlerin için çok sağol Pınar cım kalbin ne güzelmiş senin iyiki tanımışım seni blogger vesilesi ile :))
 Okuldan bugün 23 Nisan resimlerinin hepsini aldım. Arşivime bir iki resimde benden olsun dedim. İşte meleklerim ve ben :) Hepsi birer gelincik, hepsi birer Atatürk çocuğu Maşallah çocuklarıma...
 Ateş böcekleri danslarını yaparken. Fakat öyle harika bir resim bulamadım hepsinin olduğu. Benim kuzumda arkası dönük ama olsun hepsi benim kuzum zaten :)
Yine yoğun bir haftaya başlıyoruz.Okuma Bayramı yakın kermeslerimiz ve etkinliklerimiz başlıyor.Adanadaki herkesi 4 ve 19  Mayıs taki genel kermesimize bekleriz(Kurttepe İbrahim Atalı İlköğretim Okulu) diyorrrrr ve hepinize sevgilerimi yolluyorum.

2 yorum:

  1. Canım benim ben de iyiki tanımışım seni.Güle güle kullan sen her şeyin en güzelini hakediyorsun.Notun için de çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Mine çok güzel hediyelerin,ayrıca 23 Nisanda çok şık ve güzel çıkmışsın gördüm.

    YanıtlaSil