30 Nisan 2012 Pazartesi

yine güzel bir çekiliş ve hediyem

Güzel bir çekiliş daha katılmak isteyen de buraya :) Ben hediyelerime doydum bu güzel mutluluğu sizde yaşamak isterseniz durmayın şans sizinle olsun.
kitaplığımın yeni eseri

manidar olsun dedim bu kitabı okumanızı öneririm
 Bu arada LiliMini den çekiliş hediyesi olan minyatür piknik masası bugün elime geçti çok teşekkür ederim sevgili Gül Yılmaz Ellerine sanatına sağlık. :)) 
Rollo May Yaratma Cesareti bu kitabı öneririm,yaratıcılık üzerine yazılmış sanat ve felsefe yüklü bir kitap. Okulda iken okumuştum tekrar okumaya başladım bu günlerde.Yaratıcılığın ve üretimin yeri, yaşı,cinsiyeti ve en önemlisi sınırı olmadığının kanıtı sanırım bloglardaki ve internet dünyasındaki onca değerli el-işi,sanat eseri olsa gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder