15 Mart 2012 Perşembe

14 mart ne gündü ama

En son ne zaman kutladım acaba ? :) pek öyle alışkanlık edinmemişim demekki doğum günü partileri falan.En son 20 yaşındaydım sanırım en yakın arkadaşlarım ile geçirmiştik bir cafede güzeldi tabii,ama çok olmuş :) Neyse doğum günümde çocuklarımla,evimle,işlerimle vakit geçirdikten sonra...;) bir kutlama partisine katıldık ailecek eşimin ablasının d. günü toplantısına :))) ve gün bitti.
Yarın sabah erkenden kalkıp kızımla ve sınıfıyla Aslan Max animasyonuna sinemaya gidicez.

UYUMAM gerekk :D herkese iyi geceler arayan soran hatırlayan kalbi benimle olan dostlara teşekkürler.
Hımmmm bide çok sevimli bir kuzucuk yaptım bugün kısa sürdü pratik ama şirin bişey olsun istedim.Kuzuları seviyorum ,Kendimide,örmeyi,üretmeyi ve ailemi seviyorum.İyi Geceler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder