18 Mart 2012 Pazar

Gece Keki ve Muhabbet

Saat 23:30 civarı;bizimki işten yeni gelmiş gün içersinde ki aksiyonları anlatıyor,bir yandanda N.Geo.daki belgesellere bakıyoruz.Birden ona dedim ki ''şöyle sıcak sıcak fırından yeni çıkmış kek olacaktı şimdi'' :) ''E hadi yapta yiyelim bari'' demesin mi!Bende teşfik arıyorum zaten :D Kalktım yaptım gece kekini.Yanında ne gider ? Tabiki sıcak bir kahve ve hoş bir muhabbet.

Bir yandan kahvemiz, bir yandan mozaik kekimiz,bizimki net başında doğum günü tebriklerine geç kalmış cevaplarını yazıyor,bense elimde bir haftadır bir türlü bitirmeye zaman bulamadığım yeni süprizim ;) ,e tabi ertesi gün tatili fırsat bilip gecenin bu saatine kadar muhabbete devam ettik.Gün içersindeki o kadar koşturma,temizlik,yemek derken yorgunluğumu aldı aslında bu muhabbet.Uykuya dalmadan önce eklemeden edemedim bu yazıyı,gece kaçamağı yapan herkese güzel kokular eşliğinde iyi uykular dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder