13 Mart 2012 Salı

Fikir Yumağı


Çok ama çok üzgünüm  :( 
Bu yarışma için çok büyük hevesim ,hayallerim vardı.Aklımda güzel projeler kurdum ,hatta illaki birini yaparım diye önceden kayıt oldum.Fakat önce çocukların,sonrada benim hastalanmam elimi kolumu bağladı.Hatta kızımın okulunda bile bir proje yapıp katılmak gibi bi düşüncemizde vardı.olmayınca olmuyor onu anladım.kayıt olduğum için boş bırakmak istemediğim yarışmaya yaptığım amigurumilerden örnekler koydum.fakat umutlu değilim ,adaylara baktığımda sanat eseri gibi çalışmalarda gördüm. E yapıcak bir şey yok bende onlara destek veririm.:) Oylara bakıyorumda oy verenlerin kırıterleri sanat değil tabiki işlevsellik.Bence isteyipte yapamadığım tasarımın niyetine sanat tasarımcılarına destek vermek daha güzel.
yinede burdan yarışma linkini yayınlıyorum manevi destek adına arkadaşlarımdan oy vermenizi rica ediyorum.
not: yarışmadaki işlerimden biri Amigurumiforum da yaptığımız zebra tarifi için fulyag a teşekkür ederim.Kendi adıma bişeyler katabildiysen yaptığımız çalışmaya ne mutlu bana.
İşte Yarışma Linkleri;
http://fikiryumagi.com/index.php?action=open_design_group&id=1315
http://fikiryumagi.com/index.php?action=open_design_group&id=1316

2 yorum:

  1. Öncelikle çok geçmiş olsun.Daha önce bıraktığım yorum çıkmamış galiba,ikinciye tekrar yazıyorum.
    Canım ne üzülüyorsun, sen de bu marifet varken daha nice yarışmalar çıkartırsın.Yine de oyumuzu verdik,kim bilir belki düşündüğünden farklı olur.

    YanıtlaSil
  2. saol arkadaşım ama bende çok sevmedim sonuçta daha iyi bir tasarım yapabileceğimi biliyorum ama zaman olmadı sağlık olsun :)

    YanıtlaSil