19 Mart 2012 Pazartesi

Sizi Gidi Keratalar siziii :)

 
Pazar da bittii! İşte yine yeniden yeni bir haftaya başlıyoruz.Günümüz yoğun ve zevkli geçtiği için mi bilmem,tatlı bir yorgunluk var üzerimde.
Yinede dayanamadım ve sonunda ne zamandır uğraştığım işi bitirdim. :)) 
İşte süprizimm...internette o kadar aradım fakat bulamadığıma göre sanırım ilk defa benim yapıp ortalığa sunduğum Pepee nin sevimli Nine si '' Sizi gidi keratalar sizii '' diye diye bizim eve geldii. :)

Ufak tefek Nine mizi çok sevdik,bize sağlıklı beslenmeyi,düzenli nefes almayı,hatta meditasyon yapmayı öğretti.Biraz mahçup bir sekilde Dede yi beklemek için dinlenmeye çekildi. :) 
Amigurumi olarak yapılan,elbisesi şişle,gözlükleri renkli bakır telden bizzat resminden bakarak benim yaptığım bu tasarım sanırım ilk olarak fena değil :) ama tabi bu işi senelerdir yapan arkadaşlarımdan yorumlarınıda bekliyorum.
Ayrıca bugün  geçen çarşamba ve perşembe kutlayamadığımız Eşim ve benim doğum günü toplantımızda yanımızda olan ,bizimle sevgilerini ve neşelerini paylaşan yakınlarımıza ve Ablalarımıza teşekkür ediyorum.Güzel bir hafta sonunu aynı güzellikte armağanları ve dilekleri ile bitirdik.
Gelecek hafta dahada neşe dolu geçer inşallah.
Hepinize mükemmel bir hafta dilerim :)

7 yorum:

  1. nimet kılıç19 Mart 2012 01:53

    Mine bloğun çok güzel olmuş,hayırlı olsun kızım ben aboneyim zaten.Bu arada kutladım ama yine pastayı görünce dayanamadım,ben hiç yemedim ama...

    YanıtlaSil
  2. canım Anneciğim merak etme hele bi yaz gelsin alıp gelicem seni buralara ne pastalar yeriz biz daha. teşekkür ederim ayrıca iyiki doğurmuşsun.:)

    YanıtlaSil
  3. nice yaşlara olsun inşallah...hep sağlıklı olun...siz de de temizlik var demek kolay gelsin...amigurumiler de harika ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Yavaş yavaş bişiler yapıyorum işte bende,örme adına şimdilik sadece eşe dosta.Temizlik hiç bitmez bizim evde iki tane küçük yaramazım ben topladıkça dağıtmayı görev belliyorlar.E yavaştan dip köşe başladım bende :)

      Sil
  4. Geçmiş doğum gününüz kutlu olsun canım.Bu kadar sevimli bir büyükanne olamaz.Bayıldım.İnternette hep pepee ve şila görmekten fenalık geldi.Çok şirin olmuş bu.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim seninkiler kadar olmasada işte bişiler yapıyorum bende yavaştan :D

      Sil
  5. çok güzel olmuş valla mine

    YanıtlaSil