18 Mart 2012 Pazar

Pazar Gezimiz ve İlkbahar

Pazar günleri,hafta başı sendromunun hazırlıkcısı olarak görünür genelde.Eskiden hiç sevmezdim yalan değil.O pazar konserleri yokmuydu?Biz çizgi film hayalleri kurarken pat diye başlar;ve bizi televizyondan soğuturdu. :) Rahmetli dedem pazar günü verilen haberleri ,birde bu konserleri kaçırmazdı.Bizde kız kardeşimle anneannemin odasına dalar,gardırobunu kurcalardık:))
Zamanla pazarın değerini anlayanlardım sonuçta.Maa aile bir arada olarak ya gezme günümüzdür;yada ziyaret ve ailecek yapılan küçük toplantılarla geçer bizim pazarlarımız.Bugünde akşama şerefimize (eşim ve benim geçen hafta olan d. günlerimiz hatırına)verilecek olan gene maaile toplantımıza hazırlık için biraz çıkıp alışveriş yapalım dedik...İlk durak benzin istasyonu.Babamız ve oğlumuz :) arabayı yıkatırken ,kızımla bende çevreyi keşfettik.Şimdi ne var benzin istasyonunda keşfedilcek diyebilirsiniz.Hiç öyle demeyin,bulunduğumuz yere en yakın istasyonda,çalışanların ilgilendiği küçük çaplı bir hayvanat bahçesi olduğunu keşfettik.Aslında baya mütevazi bir kuş cenneti de diyebiliriz:) Kızımla beraber tek tek küçük kafesleri ve hayvanlar için yapılmış küçük bahçede turladık.Birkaç küçük resimde çektik tabiki,eldeki imkanlarla :)Güzel başlayan günüm,güzel bitmesi umuduyla...İşte birkaç kare Pazar Neşemizden :)
N.Melek ve Pamuk gibi Tavşanları

Orda Yumurtalar var :)
Kabarmayan tembel Tavuzkuşları


Onlar kaçtı biz kovaladık :)
Çil Horozum kayboldu


Küçük kızımın çiçek sevgisi
''Anneciğim Bu sana''

   Kızımın ayrılası gelmedi bahçeden,''Anne bahar geldi bak heryerde çiçekler açıyor,ne güzel değil mi? Ben baharı çok seviyorum.Senide çok seviyorum annecim'' sözleri ile ayrıldık zorlada olsa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder